Сучасний маркетинг працює не так, як потрібно. B2B-організації марнують майже мільярд доларів щороку на неефективні маркетингові кампанії.

Для запуску звичайнісінької хоч скілечки масштабної кампанії потрібно витратити кілька місяців. Групи маркетологів до крові гризуться, намагаючись допомогти своїм компаніям виконувати бізнес-цілі в гонитві за увагою та вірністю замовників.

Чому б не придивитися до аджайл-маркетингу?

Адже маркетингові організації тепер активно впроваджують аджайл. Причина — він допомагає краще співпрацювати, швидше робити релізи кампанії і встигати за всіма в пришвидшеному потоці змін.

Згідно з Четвертим річним звітом про стан аджайл-маркетингу:

  • 65% маркетологів впроваджують аджайл, щоб справитися з постійними змінами пріоритетів
  • 52% маркетингових команд в B2B-секторі використовують гнучкі способи роботи
  • 59% маркетингових відділів планують впровадити аджайл найближчим півріччям

84% маркетологів, що використовують аджайл, вважають його ефективним у боротьбі з непостійністю 2020 року

Спробуйте SAFe для маркетингу

Більш ніж 800,000 фахівців у 20,000 організацій з усього світу використовують SAFe, щоб масштабувати аджайл-практики серед команд. Так їм вдається краще розробляти стратегії, планувати, керувати, співпрацювати й робити свою роботу.

Запрошуємо на сертифікаційний тренінг Agile Marketing with SAFe

SAFe для маркетингу допомагає командам маркетологів співпрацювати з бізнесом і техніками, а також краще розуміти, як інтегрувати маркетинг у їхні SAFe-структури. Курс Agile Marketing with SAFe якраз описує:

  • Нащо маркетинговим організаціям здався Agile
  • Як структурувати гнучку маркетингову команду
  • Чотири способи інтеграції маркетингу в ART
  • Як спеціалізувати принципи й практики SAFe для маркетингу

Перекладено командою BrainRain за матеріалами ScaledAgile.