09.07.2022 в 10:00

Management 3.0 fundamentals

Де взяти працівників, зацікавлених в успіху команди і продукту? Як прозоро і справедливо розрахувати зарплату? Як налагодити процес делегування в команді? І головне, як усе це працює в сучасних розподілених командах? Нові методики управління, підхід до людей, інструменти фасилітації — усе це ви освоїте за два дні на тренінгу з основ Менеджменту 3.0.
Починаємо 09.07.2022 в 10:00
До початку події залишилося
- -
:
- -
:
- -
днiв
годин
хвилин
Дата09–10.07.2022Час10:00 ФорматОнлайн МоваУкраїнська Групадо 16 осіб Тривалість10 годин
01
Онлайн-навчання з Менеджменту 3.0 проводиться з використанням індивідуальних, парних і групових обговорень у переговорних кімнатах Zoom, а також інтерактивних інструментів Mural.
02
Ви отримаєте доступ до простих, зрозумілих, ефективних практик, які зможете (і захочете) застосувати у своїх командах наступного ж дня після тренінгу.
03
Завдяки практичній роботі з поясненнями ви глибше зрозумієте, як зробити так, щоб успіх команди став важливим не лише для менеджера, але й для кожного її члена.
04
Офлайн-тренінги з Менеджменту 3.0 проводяться в Києві. Можна також замовити корпоративний тренінг із менеджменту для керівників відділів у вашій компанії.
Для кого цей тренінг

  • Для топ-менеджменту: СЕО, генеральних директорів та ін.
  • Для менеджерів середньої ланки й тім-лідів
  • Для делівері менеджерів
  • Для менеджменту управління персоналом і HR-фахівців будь-якого рівня
  • Для менеджерів проєктів
  • Для продакт-менеджерів, власників продукту й осіб, відповідальних за напрямки в організаціях
  • Для скрам-майстрів і аджайл-коучів
  • Для членів команд розробки у скрамі
  • Для незалежних консультантів
  • Для агентів зміни культури організації, директорів з інновацій, лідерів цифрових і аджайл-трансформацій

Ви навчитеся

  • Тому, як зробити роботу у своїй організації більш гнучкою навіть без глобальних змін на зразок переходу на новий фреймворк
  • Тому, як формувати й навчати самоорганізовані команди
  • Налагоджувати зворотний зв’язок, чітко встановлювати зони відповідальності
  • Визначати мотиватори членів команди
  • Розраховувати зарплату справедливо і прозоро
  • Використовувати набір інструментів Management 3.0 для покращення атмосфери в команді
  • Тому, як зробити так, щоб ваша команда хотіла створити цінний продукт незалежно від вказівок “згори”, правок “збоку” і кількості матеріальних заохочень

Відгуки про тренінг
Чи буде цей тренінг корисний саме вам? Ми допоможемо розібратися.

Сертифікація

Учасники, що відвідали обидва дні, можуть запросити й отримати офіційний іменний сертифікат про відвідування тренінгу Management 3.0.

Доклавши трохи більше зусиль, можна здобути Management 3.0 Certificate of Practice, досить рідкісний на хед-маркеті.

Як отримати сертифікат

80% наших студентів складають сертифікаційні тести PSM і PSPO на Scrum.org з першої спроби.

Програма першого дня

Методи аджайл-менеджменту. Виклики при переході на аджайл. Зміна відповідальності й залученості в парі “керівник – працівник”. Комплементарність 4 цінностей Agile і 5 принципів Management 3.0 (практичне завдання)

Сьогодні труднощі, невизначеності й непрогнозовані зовнішні фактори не дозволяють використовувати старі методи управління у складних областях. Ми пройдемося кількома варіантами реалізації аджайлу в оглядовому форматі й засвоїмо принципи, що дозволяють створювати аджайл-середовище у своїй компанії.

Основи роботи у складному, мінливому середовищі. 8 принципів складнісного мислення. Практика Bonus Challenge

У складних середовищах приймати рішення, спираючись на власні знання та досвід, виявляється неефективним. Для визначення складності середовища ми використовуємо конкретні інструменти. Відповідно, можемо радити і підходи для прийняття рішень.

Приймаючи складні рішення, ми маємо враховувати інтереси людей – внутрішніх і зовнішніх стейкхолдерів організації.

Зовнішні та внутрішні мотиватори, вправи на визначення мотивації працівників. Moving Motivators і Kudo Box

Фінансова мотивація – необхідна, та не достатня умова для якісного і повного розкриття здібностей людини. Нематеріальна мотивація, що базується на внутрішніх потребах людини, дозволяє досягати більших цілей у єдиному напрямку з організацією без “ламань”, вмовлянь, управління страхом та примусу. Доведено, що щасливі працівники демонструють значно вищу продуктивність і креативність при зростаючій якості роботи.

Самоорганізація команд. Рівні, покер і дошки делегування. Матриця прийняття рішень

Мотивовані працівники, об’єднані в повноважні команди, можуть створювати і доставляти крупні фічі чи end-to-end рішення з мінімальним залученням менеджменту.

Лідер чи менеджер, який підсилює і наділяє повноваженнями свої команди, має змогу сконцентруватися на стратегічних питаннях і інвестувати свої сили в напрямки, що приносять більшу цінність.

Ціль – створити самоорганізацію й самоуправління в командах.

Тут ми розповімо про те, як наділяти команди владою й автономією, розподіляти відповідальність і делегувати, будувати довіру в стосунках із працівниками.

Програма другого дня

Об’єднання й вирівнювання процесних обмежень. Виявлення цінностей в команді і в організації. Надихаючі цілі (Mission Vision Goal). Практика і 10 критеріїв цілепокладення

Самоорганізова команда, що не має цілей або цінностей, може виявитися контрпродуктивною. Виявляючи цінності організації, заючи цілі і визначаючи обмеження, команди отримують стовідсоткову свободу в заданих рамках. Це призводить до якісної витрати їх сил і енергії на користь як усій організації, так і собі.

7 підходів до розвитку компетенцій. Agile Talent Dynamics

Які б сильні люди не були в команді, лідери мають турбуватися про розвиток співробітників. Сім підходів до розвитку компетенцій в середньо- і довгостроковій перспективі дозволяють суттєво підвищити ефективність всієї організації без зростання хедкаунту.

Структура організації. Як зберегти знання і досвід в організації, що росте? Практика Meddlers

Рано чи пізно ми стикаємося з викликами, пов’язаними з масштабуванням організації. Як до цього підготуватися? Який закласти фундамент і що можна зробити вже зараз?

Вибудовуємо ефективні взаємодії, врівноважуємо загальні знання і спеціалізацію. Формуємо розумний баланс між вузькими фахівцями й «універсальними солдатами». Підтримуємо неформальне лідерство. Розриваємо замкнуте коло ролей і позицій.

Зміни в організації

Як бути агентом змін у складному непостійному середовищі (VUCA world).

Загальний огляд 4 напрямків Change Management: система, індивідууми, взаємодії і середовище.

Тренер — Богдан Місюра

Богдан Місюра — досвідчений аджайліст, учень і друг Джефа Маккени (тренера першої у світі скрам-команди). Колись QA Engineer, QA Architect, PMO, Delivery Manager, сьогодні він — аджайл-коуч і консультант різнопрофільних компаній по всьому світу. Працював у Adobe аджайл-коучем, аджайл програм-менеджером, делівері менеджером. У різний час забезпечував аджайл-коучинг в Netwertise, Levi9, Infopulse, Tieto, Альфабанк, Райффайзен, ПроКредитБанк, UDP Renewables, Plank Electrotechnic, Simbrella, ОТАКОЇ, Magento.

  • Ведучий тренер, спікер з багаторічним стажем, організатор аджайл-івентів
  • З 2006 року працює в галузі розробки програмного забезпечення
  • Допомагає людям як коуч і тренер із 2013 року
  • Більше 3000 учасників тренінгів та учнів
  • Аджайл/скрам-коучинг проведено в більш ніж 30 компаніях в усьому світі
  • CEO @ brainrain.com.ua
  • Співорганізатор найбільшої в Україні одноденної конференції зі скраму й аджайлу Scrumdayua
  • Перший в Україні член PTN (Professional Training Network) @ scrum.org
  • Кандидат в PST (Professional Scrum Trainers)

 

- Що привело тебе до ідеї менеджменту 3.0? У чому ти бачиш його цінність?

- Це дивовижна історія Юргена Апело й розуміння того, що класичний менеджмент розглядає людину лише як ресурс. Натомість, Менеджмент 3.0 це менеджмент із людським обличчям, менеджмент людей, для людей і з людьми. Це концепція побудови Аджайлу через людей, а не процеси, документи й правила.

Тренер — Богдан Місюра

Сертифікати Богдана

Курси, які викладає Богдан

Рання реєстрація

до 04.06.2022, закінчена
395 495

Пізня реєстрація

495
Зареєструватися

В ціну входить

  • Ведення тренінгу сертифікованим фасилітатором і першим в Україні тренером з Менеджменту 3.0 Богданом Місюрою
  • Інструменти для управління (або їх цифрові макети, якщо тренінг проходить онлайн): карти делегування (Delegation cards), карти вдячності (Kudo cards), інструменти для осмисленого діалогу (Improv cards), самоаналізу (Personal map), виявлення мотивації (Moving motivators) тощо.
  • Обгрунтовані справедливі формули розрахунку зарплати, оцінки праці та ставлення до помилок
  • Цілком нова система мотивації працівників
  • Офіційний іменний сертифікат Management 3.0
  • Електронна книга Юргена Аппело “How to Change the World” із докладним посібником про те, як бути агентом змін

Менеджмент 3.0: як підвищити гнучкість в організаціях на практиці

Продуктивні, вмотивовані, самоорганізовані команди — це, звісно, добре. Та розкажіть по порядку: що і як робити, щоб їх отримати?

Які є ігри? Мотиваційні практики? Як і з ким розмовляти? Як правильно делегувати?

У 2010 році Юрген Аппело, засновник Happy Melly, спробував відповісти на ці питання — і створив Менеджмент 3.0. Сьогодні цей культурологічний фреймворк успішно застосовують у великих організаціях у більш ніж 80 країнах, серед яких і в Україні.

Більше про Менеджмент 3.0


Який ви менеджер?

Коли всі стресують на роботі, що ви з цим робите? Коли потрібно привітати команду з успішним завершенням проєкту, як ви це робите? Бажаючи переконатися, що все робиться як треба, як ви дієте? Якщо ви задумуєтеся, чому, як менеджер, чините так, а не інакше, ви там, де треба. Ласкаво просимо до нашого тесту-опитувальника з Management 3.0! Дайте відповідь на кілька питань, і ми швидко визначимо ваш стиль управління.

Це легкий і веселий спосіб отримати інсайт про те, як ви проявляєте себе в ролі лідера. На вас чекає цінна інформація, новий рівень розуміння і кілька підказок.

Пройти тест

Повідомити вас про наступні тренінги?

Не виходить взяти участь цього разу, але хотіли б знати про дату наступного тренінгу? Просто залиште тут свої дані, і ми надішлемо сповіщення на вашу електронну пошту.

Зустрінемось наступного разу!

Щойно дата наступного тренінгу Management 3.0 fundamentals буде відома, ви дізнаєтеся про це серед перших.

Даруємо карти Кудо

Це набір листівок з Management 3.0, на яких можна написати колезі подяку за добре зроблену роботу або підтримку в команді. Шаблони в форматі PDF, готові для друку, з вильотами під обріз.

Куди відправити?

Перевірте пошту

Лист з картами Кудо і підказками щодо їх застосування прийде вам на пошту.