25% від кожного квитка ми надсилаємо в фонд Car4Life
All levels

Management 3.0 Fundamentals

Де взяти працівників, зацікавлених в успіху команди і продукту? Як прозоро і справедливо розрахувати зарплату? Як налагодити процес делегування в команді? І головне, як усе це працює в сучасних розподілених командах?

Нові методики управління, підхід до людей, інструменти фасилітації — усе це ви освоїте за два дні на тренінгу з основ Менеджменту 3.0.

20 – 21 квітня 2024 Рання ціна діє до 6 квітня 2024 559 495
Богдан Місюра Рання ціна діє до 6 квітня 2024
10 годин Тривалість події
Російська Language of the class
Онлайн Зустрічаємося в Zoom
Оплата частинами Квиток на цю подію можна оплатити частинами. Умови обговорюються індивідуально після реєстрації.
Для кого цей тренінг

  • Для топ-менеджменту: СЕО, генеральних директорів та ін.
  • Для менеджерів середньої ланки й тім-лідів
  • Для делівері менеджерів
  • Для менеджменту управління персоналом і HR-фахівців будь-якого рівня
  • Для менеджерів проєктів
  • Для продакт-менеджерів, власників продукту й осіб, відповідальних за напрямки в організаціях
  • Для скрам-майстрів і аджайл-коучів
  • Для членів команд розробки у скрамі
  • Для незалежних консультантів
  • Для агентів зміни культури організації, директорів з інновацій, лідерів цифрових і аджайл-трансформацій

Ви навчитеся

  • Тому, як зробити роботу у своїй організації більш гнучкою навіть без глобальних змін на зразок переходу на новий фреймворк
  • Тому, як формувати й навчати самоорганізовані команди
  • Налагоджувати зворотний зв’язок, чітко встановлювати зони відповідальності
  • Визначати мотиватори членів команди
  • Розраховувати зарплату справедливо і прозоро
  • Використовувати набір інструментів Management 3.0 для покращення атмосфери в команді
  • Тому, як зробити так, щоб ваша команда хотіла створити цінний продукт незалежно від вказівок “згори”, правок “збоку” і кількості матеріальних заохочень

Відгуки про тренінг
Чи буде цей тренінг корисний саме вам? Ми допоможемо розібратися.

Програма першого дня

Методи аджайл-менеджменту

  • Виклики під час переходу на аджайл.
  • Зміна відповідальності та залучення у парі “керівник – співробітник”.
  • Комплементарність 4 цінностей Agile та 5 принципів Management 3.0 (практичне завдання).

У результаті ви краще зрозумієте, чи готова ваша компанія до легкого переходу на аджайл, чи потрібно це вам і навіщо. Якщо так, на вирішенні яких проблем слід сфокусуватися під час переходу на аджайл.

Комплексне мислення

  • Основи роботи у складному, мінливому середовищі.
  • 8 принципів комплексного мислення.
  • Практика Bonus Challenge

У результаті, приймаючи складні рішення, ви навчитеся враховувати інтереси людей – внутрішніх та зовнішніх стейкхолдерів організації.

Мотивація людей

  • Зовнішні та внутрішні мотиватори, вправи на визначення мотивації співробітників.
  • Moving Motivators та Kudo Box.

У результаті ви зможете взяти на озброєння інструменти, які допоможуть розпізнати, зрозуміти і втамувати внутрішні потреби ваших колег. Адже доведено, що щасливі працівники демонструють значно вищу продуктивність і креативність за зростаючої якості роботи.

Самоорганізація

  • Рівні, покер та дошки делегування.
  • Матриці прийняття рішень.

У результаті ви навчитеся створювати самоорганізацію та самоврядування в командах, наділяти команди владою та автономією, розподіляти відповідальність і делегувати, будувати довіру у відносинах зі співробітниками. І все це безпечно для організації та бізнесу.

Програма другого дня

Об’єднування й вирівнювання процесних обмежень

  • Виявлення цінностей у команді та в організації.
  • Надихаючі цілі (Mission, Vision, Goals).
  • Практика та 10 критеріїв цілепокладання.

У результаті, ви зможете створити атмосферу натхнення, що об’єднує людей, побудувати систему розділених цінностей, яким слідують всі члени організації в робочому та особистому житті. Це дозволяє не лише піднімати особисту ефективність членів команд, але й проактивно досягати мети організації.

Розвиток компетенцій

  • 7 підходів до розвитку компетенцій.
  • Agile Talent Dynamics.

У результаті, ви зможете багаторазово підняти ефективність всієї організації без зростання хедкаунту.

Структура організації

  • Як зберегти знання та досвід усередині організації?
  • Практика Meddlers.
  • Вибудовуємо ефективні взаємодії, врівноважуємо загальні знання та спеціалізацію.
  • Формуємо розумний баланс між вузькими фахівцями та «універсальними солдатами».
  • Підтримуємо неформальне лідерство.
  • Розриваємо замкнене коло ролей та посад.

У результаті ви зможете підготуватися до масштабування організації вже зараз, захистивши себе і компанію від безлічі помилок.

Зміни в організації

  • Як бути агентом змін у складному непостійному середовищі (VUCA world).
  • Загальний огляд 4 напрямків Change Management: система, індивідууми, взаємодія та середовище.
  • Практика Change Agent.

У результаті ви пройдете челендж на тему того, наскільки ви гнучкий менеджер. Наскільки вмієте реагувати на зміни, які шляхи вирішення проблем вибираєте та які вони існують. Можливо, саме над цим вам доведеться найбільше працювати в майбутньому.

Сертифікація

Учасники, які відвідали обидва дні, отримують офіційний іменний сертифікат Management 3.0.

Доклавши трохи більше зусиль, можна отримати Management 3.0 Certificate of Practice, достатньо рідкісний на хед-маркеті.

Як отримати сертифікат

388% річне зростання кількості учасників тренінгів Management 3.0, за даними Workshop Butler

20 – 21 квітня 2024

Богдан Місюра
495 559

В ціну входить

  • Ведення тренінгу сертифікованим фасилітатором і першим в Україні тренером з Менеджменту 3.0 Богданом Місюрою
  • Інструменти для управління (або їх цифрові макети, якщо тренінг проходить онлайн): карти делегування (Delegation cards), карти вдячності (Kudo cards), інструменти для осмисленого діалогу (Improv cards), самоаналізу (Personal map), виявлення мотивації (Moving motivators) тощо.
  • Обгрунтовані справедливі формули розрахунку зарплати, оцінки праці та ставлення до помилок
  • Цілком нова система мотивації працівників
  • Офіційний іменний сертифікат Management 3.0
  • Електронна книга Юргена Аппело “How to Change the World” із докладним посібником про те, як бути агентом змін

Менеджмент 3.0: як підвищити гнучкість в організаціях на практиці

Продуктивні, вмотивовані, самоорганізовані команди — це, звісно, добре. Та розкажіть по порядку: що і як робити, щоб їх отримати?

Які є ігри? Мотиваційні практики? Як і з ким розмовляти? Як правильно делегувати?

У 2010 році Юрген Аппело, засновник Happy Melly, спробував відповісти на ці питання — і створив Менеджмент 3.0. Сьогодні цей культурологічний фреймворк успішно застосовують у великих організаціях у більш ніж 80 країнах, серед яких і в Україні.

Більше про Менеджмент 3.0


Який ви менеджер?

Коли всі стресують на роботі, що ви з цим робите? Коли потрібно привітати команду з успішним завершенням проєкту, як ви це робите? Бажаючи переконатися, що все робиться як треба, як ви дієте? Якщо ви задумуєтеся, чому, як менеджер, чините так, а не інакше, ви там, де треба. Ласкаво просимо до нашого тесту-опитувальника з Management 3.0! Дайте відповідь на кілька питань, і ми швидко визначимо ваш стиль управління.

Це легкий і веселий спосіб отримати інсайт про те, як ви проявляєте себе в ролі лідера. На вас чекає цінна інформація, новий рівень розуміння і кілька підказок.

Пройти тест

Потрібен командний або корпоративний тренінг?

Ми проведемо базовий тренінг зі скраму, аджайлу та менеджменту 3.0, або ж будь-який сертифікаційний тренінг Scrum.org і Scaled Agile у вашій організації, для ваших людей, згідно з вашими цінностями і потребами.

Даруємо карти Кудо

Це набір листівок з Management 3.0, на яких можна написати колезі подяку за добре зроблену роботу або підтримку в команді. Шаблони в форматі PDF, готові для друку, з вильотами під обріз.

Куди відправити?

Перевірте пошту

Лист з картами Кудо і підказками щодо їх застосування прийде вам на пошту.