Не виходить взяти участь цього разу, але хотіли б знати про дату наступного тренінгу? Просто залиште тут свої дані, і ми надішлемо сповіщення на вашу електронну пошту.

Management 3.0 fundamentals
Де взяти працівників, зацікавлених в успіху команди і продукту? Як прозоро і справедливо розрахувати зарплату? Як налагодити процес делегування в команді? І головне, як усе це працює в сучасних розподілених командах? Нові методики управління, підхід до людей, інструменти фасилітації — усе це ви освоїте за два дні на тренінгу з основ Менеджменту 3.0.

- Для топ-менеджменту: СЕО, генеральних директорів та ін.
- Для менеджерів середньої ланки й тім-лідів
- Для делівері менеджерів
- Для менеджменту управління персоналом і HR-фахівців будь-якого рівня
- Для менеджерів проєктів
- Для продакт-менеджерів, власників продукту й осіб, відповідальних за напрямки в організаціях
- Для скрам-майстрів і аджайл-коучів
- Для членів команд розробки у скрамі
- Для незалежних консультантів
- Для агентів зміни культури організації, директорів з інновацій, лідерів цифрових і аджайл-трансформацій
- Тому, як зробити роботу у своїй організації більш гнучкою навіть без глобальних змін на зразок переходу на новий фреймворк
- Тому, як формувати й навчати самоорганізовані команди
- Налагоджувати зворотний зв’язок, чітко встановлювати зони відповідальності
- Визначати мотиватори членів команди
- Розраховувати зарплату справедливо і прозоро
- Використовувати набір інструментів Management 3.0 для покращення атмосфери в команді
- Тому, як зробити так, щоб ваша команда хотіла створити цінний продукт незалежно від вказівок “згори”, правок “збоку” і кількості матеріальних заохочень
Сертифікація
Учасники, що відвідали обидва дні, можуть запросити й отримати офіційний іменний сертифікат про відвідування тренінгу Management 3.0.
Доклавши трохи більше зусиль, можна здобути Management 3.0 Certificate of Practice, досить рідкісний на хед-маркеті.
Програма першого дня
Методи аджайл-менеджменту. Виклики при переході на аджайл. Зміна відповідальності й залученості в парі “керівник – працівник”. Комплементарність 4 цінностей Agile і 5 принципів Management 3.0 (практичне завдання)
Основи роботи у складному, мінливому середовищі. 8 принципів складнісного мислення. Практика Bonus Challenge
Приймаючи складні рішення, ми маємо враховувати інтереси людей – внутрішніх і зовнішніх стейкхолдерів організації.
Зовнішні та внутрішні мотиватори, вправи на визначення мотивації працівників. Moving Motivators і Kudo Box
Самоорганізація команд. Рівні, покер і дошки делегування. Матриця прийняття рішень
Лідер чи менеджер, який підсилює і наділяє повноваженнями свої команди, має змогу сконцентруватися на стратегічних питаннях і інвестувати свої сили в напрямки, що приносять більшу цінність.
Ціль – створити самоорганізацію й самоуправління в командах.
Тут ми розповімо про те, як наділяти команди владою й автономією, розподіляти відповідальність і делегувати, будувати довіру в стосунках із працівниками.
Програма другого дня
Об’єднання й вирівнювання процесних обмежень. Виявлення цінностей в команді і в організації. Надихаючі цілі (Mission Vision Goal). Практика і 10 критеріїв цілепокладення
7 підходів до розвитку компетенцій. Agile Talent Dynamics
Структура організації. Як зберегти знання і досвід в організації, що росте? Практика Meddlers
Вибудовуємо ефективні взаємодії, врівноважуємо загальні знання і спеціалізацію. Формуємо розумний баланс між вузькими фахівцями й «універсальними солдатами». Підтримуємо неформальне лідерство. Розриваємо замкнуте коло ролей і позицій.
Зміни в організації
Загальний огляд 4 напрямків Change Management: система, індивідууми, взаємодії і середовище.
Тренер — Богдан Місюра
Богдан Місюра — досвідчений аджайліст, учень і друг Джефа Маккени (тренера першої у світі скрам-команди). Колись QA Engineer, QA Architect, PMO, Delivery Manager, сьогодні він — аджайл-коуч і консультант різнопрофільних компаній по всьому світу. Працював у Adobe аджайл-коучем, аджайл програм-менеджером, делівері менеджером. У різний час забезпечував аджайл-коучинг в Netwertise, Levi9, Infopulse, Tieto, Альфабанк, Райффайзен, ПроКредитБанк, UDP Renewables, Plank Electrotechnic, Simbrella, ОТАКОЇ, Magento.
- Ведучий тренер, спікер з багаторічним стажем, організатор аджайл-івентів
- З 2006 року працює в галузі розробки програмного забезпечення
- Допомагає людям як коуч і тренер із 2013 року
- Більше 3000 учасників тренінгів та учнів
- Аджайл/скрам-коучинг проведено в більш ніж 30 компаніях в усьому світі
- CEO @ brainrain.com.ua
- Співорганізатор найбільшої в Україні одноденної конференції зі скраму й аджайлу Scrumdayua
- Перший в Україні член PTN (Professional Training Network) @ scrum.org
- Кандидат в PST (Professional Scrum Trainers)
- Що привело тебе до ідеї менеджменту 3.0? У чому ти бачиш його цінність?
- Це дивовижна історія Юргена Апело й розуміння того, що класичний менеджмент розглядає людину лише як ресурс. Натомість, Менеджмент 3.0 це менеджмент із людським обличчям, менеджмент людей, для людей і з людьми. Це концепція побудови Аджайлу через людей, а не процеси, документи й правила.
Рання реєстрація
до 13.05.2022, закінчена €345 €445Пізня реєстрація
€445В ціну входить
- Ведення тренінгу сертифікованим фасилітатором і першим в Україні тренером з Менеджменту 3.0 Богданом Місюрою
- Інструменти для управління (або їх цифрові макети, якщо тренінг проходить онлайн): карти делегування (Delegation cards), карти вдячності (Kudo cards), інструменти для осмисленого діалогу (Improv cards), самоаналізу (Personal map), виявлення мотивації (Moving motivators) тощо.
- Обгрунтовані справедливі формули розрахунку зарплати, оцінки праці та ставлення до помилок
- Цілком нова система мотивації працівників
- Офіційний іменний сертифікат Management 3.0
- Електронна книга Юргена Аппело “How to Change the World” із докладним посібником про те, як бути агентом змін
Менеджмент 3.0: як підвищити гнучкість в організаціях на практиці
Продуктивні, вмотивовані, самоорганізовані команди — це, звісно, добре. Та розкажіть по порядку: що і як робити, щоб їх отримати?
Які є ігри? Мотиваційні практики? Як і з ким розмовляти? Як правильно делегувати?
У 2010 році Юрген Аппело, засновник Happy Melly, спробував відповісти на ці питання — і створив Менеджмент 3.0. Сьогодні цей культурологічний фреймворк успішно застосовують у великих організаціях у більш ніж 80 країнах, серед яких і в Україні.
Який ви менеджер?
Коли всі стресують на роботі, що ви з цим робите? Коли потрібно привітати команду з успішним завершенням проєкту, як ви це робите? Бажаючи переконатися, що все робиться як треба, як ви дієте? Якщо ви задумуєтеся, чому, як менеджер, чините так, а не інакше, ви там, де треба. Ласкаво просимо до нашого тесту-опитувальника з Management 3.0! Дайте відповідь на кілька питань, і ми швидко визначимо ваш стиль управління.
Це легкий і веселий спосіб отримати інсайт про те, як ви проявляєте себе в ролі лідера. На вас чекає цінна інформація, новий рівень розуміння і кілька підказок.
Повідомити вас про наступні тренінги?
Даруємо карти Кудо
Це набір листівок з Management 3.0, на яких можна написати колезі подяку за добре зроблену роботу або підтримку в команді. Шаблони в форматі PDF, готові для друку, з вильотами під обріз.
Куди відправити?
Перевірте пошту
Лист з картами Кудо і підказками щодо їх застосування прийде вам на пошту.