
Ти вмієш малювати! Поб’ємося об заклад? — Скрайбінг і скетчноутинг для бізнесу
Що зробити, щоб ваша аудиторія стала на 60% краще та швидше розуміти ваші ідеї? Як за допомогою творчості об’єднати команду в її слідуванні меті? На презентації продукту, конференції, діловій зустрічі, плануванні спринту чи ретроспективі — візуалізуйте.- Для продакт-менеджерів, власників продукту, Release Train Engineers
- Для директорів і менеджерів усіх рівнів
- Для скрам-майстрів, аджайл-коучів, тренерів і консультантів
- І для всіх бажаючих прискорити і покращити якість подачі і сприймання інформації в роботі та бізнесі
- Способам позбавлення стресу
- Справлятися зі страхом чистого листа
- Візуальному алфавіту і тому, як використовувати його для візуалізації своїх ідей
- Азам малювання людей, професій, предметів
- Тому, як виділяти головне на сторінці
- Продавати ідею за допомогою картинок
- Швидше і зрозуміліше доносити інформацію, не втрачаючи увагу й зацікавленість слухачів
- Створювати малюнки, що говорять з людьми, не перевантажуючи їх інформацією
- Перетворювати свої тімбілдінги в дещо цілком прекрасне
- Знаходити свій work&life balance за допомогою маркера й отримувати від цього фан, кайф і драйв
Програма тренінгу
Основи візуального сторітелінгу
Формула створення своєї першої візуальної бібліотеки
Лего-малюнки
Візуальний шаблон для Networking
Візуальний алфавіт
З чого починаються бізнес-малюнки
Буліти, маркери, пойнти
Стрілки, направляючі
Малюємо клієнтів, партнерів
Як малювати професії
Обличчя й емоції
Як позбутися перевантаження інформацією
Speech bubbles
Практична робота
Візуальний шаблон зворотного зв’язку
Візуальна рефлексія
Створення професійної візуальної бібліотеки
Візуальні шаблони
Формула інновацій
Презентація і зворотний зв’язок
Упаковка кейсу
Тренер — Ігор Заболотний
Власник презентаційної агенції, засновник Artscribe University. Скрайбер, графічний фасилітатор, режисер і художник презентацій бізнес-класу.
- Моя місія — врятувати світ від інформаційного перевантаження з допомогою бізнес-малюнків.
Якщо ви шукаєте, як зробити виступи на зборах та зустрічах цікавішими, як додати своїм ідеям зрозумілості, а промовам — переконливості, скрайбінг і скетчноутинг від Ігоря Заболотного — якраз те, що треба.
Топ-проєкти Ігоря: Річард Бренсон (США), К’єл Нордстрем (Швеція), Євген Чичваркін (Великобританія).
Також працював з:
- мобільними операторами: Lifecell, Vodafone;
- банками: Альфа-банк, ПУМБ, UkrSibBank;
- онлайн-школою: Роман з Китаєм;
- бізнес-конференціями: Global Inspiring Forum, TEDex;
- міжнародними організаціями: ООН;
- будівельними компаніями: Saga;
- юридичними компаніями: Мережа правового розвитку, LVF;
- фармацевтичними компаніями: GSK.