Design Thinking

Тренінг з дизайн-мислення — це чудовий спосіб зрозуміти, чого ваш замовник потребує насправді, і знайти рішення у розробці/модифікації продукту, зробивши його більш привабливим для клієнтів.
Триває набір у групу!
Залишилось 8 місць
ДатаНезабаром ФорматОнлайн МоваУкраїнська/російська Групадо 16 осіб Тривалість7 годин
01
Методологія Design Thinking — ефективний інструмент для створення інновацій та рішення існуючих проблем.
02
Тренінг допоможе тим, хто працює з клієнтами, ефективно збирати і формулювати вимоги, а також вирішувати бізнес-задачі.
03
Ви продумаєте процес спілкування з замовником, зрозумієте важливість емпатії і навчитеся використовувати інструменти дизайн-мислення для підвищення цінності продукту.
04
Ви навчитеся створювати справді потрібний продукт. Знання методології Design Thinking є основою успіху для власників продукту, продакт-менеджерів і бізнес-аналітиків.
Для кого цей тренінг

  • Для СЕО та власників продукту
  • Для продакт-менеджерів
  • Для менеджерів усіх рівнів

Ви навчитеся

  • Початковим практичним навичкам Design Thinking
  • Розуміти, що насправді потрібно вашим клієнтам
  • Визначати об’єм вимог
  • Приймати рішення, використовуючи творчі прийоми дизайн-мислення

Чи буде цей тренінг корисний саме вам? Ми допоможемо розібратися.

Презентація (15 хвилин)

Що таке Design Thinking?

Воркшоп “Design the Wallet” (7 годин)

Створюємо ідеальний гаманець

Співпереживаємо клієнту, переосмислюємо проблему, вигадуємо ідеї, вносимо зміни на основі відгуків, створюємо й тестуємо, а тоді робимо висновки.

Сесія "Чаретинг"

Брейншторм: користувачі й контекст. Другий брейншторм: можливі рішення.

Сесія "Фаза спостереження"

Опитування. Розминка: 10 речей, які треба знати, щоб відкрити ресторан.

Сесія "Фаза POV"

Сторітелінг. Створення персони й POV. Розминка: що як. Генерація ідей. Кластеризація. Обираємо ідею для прототипу. Розминка: вправа з яйцем.

Сесія "Етап розробки прототипу"

Конструюємо прототипи.

Сесія "Етап тестування"

Тестування. Презентації. Хочу/подобається.

Матеріали тренінгів актуальні й однакові в усьому світі

Матеріали для тренінгів розробляє й підтримує один із творців Скраму Кен Швабер разом зі спільнотою PST Scrum.org. Вони стежать за тим, щоб матеріали завжди відповідали тому, що відбувається в компаніях із розробки програм, а також останнім практикам.

Наші тренери проводять курси у своєму стилі й за власним досвідом, але матеріали тренінгів однакові в усьому світі. Студенти вивчають ті ж теми незалежно від того, де проходить тренінг і хто його проводить.